Sådan kan du gøre arbejdet mere overskueligt for dig selv og dine ansatte
Der findes i dag masser af teknologi, der kan hjælpe dig med at få mere overskud i virksomheden. Du har allerede tusinde ting, som du skal nå i løbet af en dag, og dine ansatte har også mange ting, som de skal nå. Derfor vil det altid være en stor hjælp, hvis du fjernede de små opgaver, der kan fjernes ved hjælp af en ny teknologi. For mange opgaver kan også udvikle sig til stress, hvis der foregår alt for meget på arbejdet, så det er godt at passe på dig selv og dine ansatte. Læs med, hvis du er interesseret i at høre om, hvordan du og dine ansatte langt nemmere kan holde styr på projekter og andre diverse ting.
Easytime har en løsning
Easytime gør det nemmere for både dig og ansatte at holde styr på opgaver. Det foregår sådan, at du kan tjekke hver gang, at der kommer nye opgaver eller projekter ind. Herved kan du nemt trække opgaven hen på en medarbejder. Medarbejdere kan derefter selv se, hvilken opgave han eller hun skal gå til næste gang, og her kan du og den ansatte også se, hvor lang tid opgaven tager. Derefter vil ledelsen have langt nemmere ved herefter at tjekke det hele igennem – klik her for at læse mere www.easytime.com/da/.
I slipper for hele tiden at gå ind til hinanden og aflevere små sedler eller have korte samtaler, hvor en af jer alligevel skal være hurtig til at skrive ned. Her får i det hele serveret i et program. I samler mange af de administrative opgaver i en enhed, og det er altid nemmere at lære en enhed godt at kende, end hvis du skulle til at bruge 10 forskellige programmer til hver opgave. EasyTime er meget fleksibel, så den er nemt at tilpasse til dig.